czwartek, 19 marca 2015

Kazik, Hela i Boguś

Kotek Kazik, myszka Hela i kurczaczek Boguś to miniaturowe szydełkowe zwierzątka - przywieszki do telefonu. Lubię robić drobne szydełkowe rzeczy - czym mniejsze tym bardziej mi się podobają. Moja najmniejsza robótka - miś Konstanty - kosztował mnie solidny ból głowy, bo do robienia go użyłam nici maszynowych zamiast kordonka i trzymałam najmniejsze szydełko przed samym nosem. Kazik, Hela i Boguś powstali z kordonka Maxi i są nieco więksi - ból głowy mnie ominął :-)
Zwierzątka będą częścią nagród dla moich czytelniczek wyróżnionych w poprzednim poście, miłej zabawy ;-)








Nie mam wcale sokolego wzroku jak tu sugerowano, przeciwnie, noszę dość silne okulary, na moje szczęście jestem krótkowidzem i w odległości w jakiej trzyma się robótkę jeszcze widzę dobrze. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę słonecznego dnia!

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Cudne maleństwa :-) Szczególnie zachwycający jest czarny kot :-)
Pozdrawiam serdecznie.

evejank.blogspot.com pisze...

Jakie to słodkie takie malutkie

Asia-majstruje pisze...

A u Ciebie coraz mniejsze te miniaturki! Dzięki za wizytę :)

Ania pisze...

Jakie maleństwa!!!! Podziwiam. Ja bym nie miała cierpliwości.

Juta pisze...

Wielkie dzięki za przesyłkę. Jestem w szoku widząc w realu te miniaturowe cudności.
WSPANIAŁYCH PEŁNYCH RODZINNEJ MIŁOŚCI ŚWIĄT ŻYCZĘ TOBIE I TWOIM NAJBLIŻSZYM.

flizia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
flizia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.