piątek, 3 lipca 2015

Urodzinowo

Miałam nadzieję że wena do blogowania wróci, ale ciążowe hormony mieszają w głowie... Przez całą ciążę miałam mnóstwo czasu na szydełkowanie i inne robótki, ale NIC mi się nie chciało, a tu koniec 9tego miesiąca i maleństwo pojawi się na świecie w ciągu kilku dni, skutecznie zabierając mi czas.
Pokażę tymczasem kartkę urodzinową bratanicy. Nie jest to kartka profesjonalna, ale młodej się podobała, szczególnie zawartość świeczek ;-)



 A to torty które robiłam na urodziny różnych osób:




Ten jest mój, urodziny obchodziłam niedawno z olbrzymim brzuchem, ta postać która wyżarła kawał tortu to oczywiście ja :-D


Wszystkim obchodzącym urodziny (niekoniecznie dzisiaj) życzę wszystkiego najlepszego!

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Cudne torty :-) Wyglądają bardzo smakowicie :-)
Kartka wspaniała.
Życzę Ci dużo zdrowia i spokoju w oczekiwaniu na dzidziusia :-) I szczęśliwych narodzin potomka.
Pozdrawiam serdecznie.

KasiaN pisze...

Wszystkiego najlepszego :) Cudne torty i pewnie równie smaczne :)

Ania pisze...

Wszystkiego najlepszego! Zdrówka i szczęścia życzę. Torty są obłędne!

KonKata pisze...

gratuluję a i opis zmienić musisz , bo juz nie tylko mama Kubusia

pomieszane-poplątane pisze...

Torciki wyglądają bardzo smakowicie :) mniam, mniam....
Szczęśliwego rozwiązania :)

Koraliki Beaty pisze...

az glodna sie zrobilam :)