środa, 14 marca 2012

Druga Zuzia i mebelki

Kiedyś zrobiłam lalkę Zuzię dla małej Nadii. Nadia ma kuzynkę której też bardzo spodobała się Zuzia. Więc cóż było zrobić? Dokładnie -zrobić!

oto druga Zuzia





Zuzia bardzo lubi układać puzzle. Uzyskała życie akurat wtedy gdy postanowiłam pofolgować swojej dziecięcej stronie i kupiłam sobie wielki komplet mebelków do składania. Od dawna miałam kłopoty z fotografowaniem swoich miniaturek, więc gdy zobaczyłam swoją mini zastawę na blogu Izuni  pięknie zaaranżowaną na miniaturowym stoliku - nie zastanawiałam się długo. Zapraszam do odwiedzenia tego bloga, Iza jest córcią Kasien, chodzi dopiero do szkoły a już pięknie działa, nawet sutaszem potrafi zachwycić:-)

Ale dość gadania, popatrzcie jak wspaniale bawiła się Zuzia







Mebelki są naprawdę malutkie (w zasadzie spodziewałam się że będą większe), ale to nic nie szkodzi. Zrobione ze sklejki, sprzedawane jako puzzle 3D - ubaw miałam przedni przy takich puzzlach:-)






Serdecznie dziękuję za liczne komentarze pod postem podsumowującym roczek bloga. Jesteście niezastapione!

21 komentarzy:

Anonimowy pisze...

lala bawi się jak żywa !
kilka lat temu kupiłam podobne mebelki, jednak w porównaniu do Twoich to widzę ,że asortyment się zdecydowanie zwiększył, jedynie nie widzę stojącego zegara
KonKata

isia511 pisze...

Zuzia jest cudna,a mebelki w sam raz jako zabawki dla niej

Blue-Anna pisze...

Lala śliczna:)

Ela pisze...

Mieliśmy (w sumie dalej mamy) te mebelki. Chcieliśmy, żeby pasowały do domku dla lalek, ale zbyt filigranowe i delikatne:/ Połowa złożona, reszta czeka, aż dzieci podrosną.
Lalka jest śliczna, z takim uśmiechem nie dziwne, że zachwyciła dziewczynki!

dudqa pisze...

Lala znakomita, a mebelki fantastyczne!

molcia pisze...

Cudna jak urządzona brawo całe wyposażenie Słodka ta twoja Zuzia

KasiaN pisze...

Super lala, ale miała zabawę z puzzlami. Świetne te mebelki. Ja kiedyś kupiłam dzieciom takie puzzle (inne kształty), ale totalnie części nie pasowały.

Juta pisze...

Zuzia jest fantastyczna.Tak samo mnie zachwyca jak poprzedniczka.Zauroczona jestem tymi Twoimi lalkami.
Co do tego kto się tak na prawdę bawił mebelkami to mam poważne wątpliwości:)))))))))))))
Pozdrawiam serdecznie

Katarzyna Koczułap pisze...

Te mebelki są przecudowne! A lalka przeurocza, zazdroszczę! :)

kasia pisze...

Ale zdolna i urocza Zuzia:)

nives pisze...

wow this is so cute

nuta pisze...

Zuzia jak widać jest bardzo zadowolona z mebelków !!!!

evejank.blogspot.com pisze...

śliczna Zuzia

Karolajna pisze...

Śliczna lala, a mebelki czadowe :D

Mazmika pisze...

Zuzka jest fantastyczna! A jak się pięknie umeblowała :)
Pozdrawiam

ashki pisze...

Zuzia jest przeurocza:) Też bym się takimi mebelkami pobawiła;)

Nitki A nitki pisze...

Zuzia cudna!mebelki bajeczne!Pozdrawiam serdecznie:)))

BrittMarie pisze...

Thank you for your comments in my blogg :) yuo have also a very nice blogg..Many fine things speciale the little service....iam very very =O so smal...Have i nice day...

Ania pisze...

Ale śliczna!!!!!!!
Super Ci wyszła.

MAGARO pisze...

zapraszam po wyróżnienie :)

Asia-majstruje pisze...

Podoba mi się ten powrót do szydełkowych i szmacianych lalek. Każda jest niepowtarzalna!