sobota, 26 listopada 2011

Zuzia lalka nieduża

... i na dodatek cała ze szmatek :-) A właściwie z włóczek i włókniny wypełniajacej. Zuzia powędrowała tam gdzie Świnka Peppa, do trzyletniej Nadusi i również się bardzo spodobała:-) Wysłałam siostrę do przyszłej właścicielki aby zapytała czy dobrze dobrałam kolory, czy coś zmienić, czy przyszyć jakieś kwiatuszki. I... lalka nie wróciła, otrzymała imię i zadomowiła się u nowej właścicielki taka jaka była, co z jednej strony mnie niezmiernie cieszy, ale z drugiej nie zdążyłam zrobić lalce bardziej pomysłowych zdjęć, więc są tylko takie :



Buty i sukienka są rozpinane, można je zdejmować:-)


Lalka podobała się nawet dużo starszemu bratu Nadusi, "to jest taka specjalna lalka a nie chińskie badziewie". Usłyszeć coś takiego od przedstawiciela młodzieży i to męskiej znaczy dla mnie naprawdę wiele. Chłopak nie zdaje sobie sprawy jak podbudował moje poczucie wartości - jestem dumna z siebie i z niego:-)


Tymczasem u mnie sielsko anielsko, skończyłam dwa zamówienia aniołkowe i teraz ostro zabieram się za robótki na stoisko bo przede mną dwa kiermasze - mam nadzieję zarobić na fajny prezent świąteczny dla synka i na materiały do następnych robótek:-)



Bardzo dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem:-)

12 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Cudownie jak ktoś docenia naszą pracę'-)
lalka jest śliczna!

Unknown pisze...

zuzia wymiata :)))

kasia pisze...

Lala i aniołki cudo,ale szopka poniżej powaliła mnie na kolana.A trzej królowie to po prostu majstersztyk:)Pozdrawiam serdecznie:)

ystin pisze...

laleczka słodka!

Juta pisze...

Wystarczająca dla mnie ilość zdjęć aby móc się Zuzią pozachwycać:))Tak właśnie w mojej wyobraźni powinna się prezentować prawdziwa lalka:))))Słyszy się coraz więcej opinii, takich o jakiej napisałaś.Ale usłyszeć ją od "przedstawiciela męskiej młodzieży" to super:))
Zuzia jest śliczna,dopracowana w każdym calu.Aniołeczki na kiermasz fajniutkie:)))
Gratuluję i serdecznie pozdrawiam

Mazmika pisze...

Zuzia urocza, pięknie wykonana! A zastęp anielski cudny.
Pozdrawiam

nives pisze...

very cute!!!!!!

Koraliki Beaty pisze...

alez przecudownie Cie docenili. komplementa z takich ust to najlepsze z mozliwych :)nie trzeba nic dodawac :) pozdrawiam

dudqa pisze...

Lalaunia sliczna, może to tym powinnaś się zająć? Aniołki szydełkowe urocze, uwielbiam na nie patrzeć

Asia-majstruje pisze...

Wcale się nie dziwię, że lalka zebrała tyle komplementów :) Powodzenia na kiermaszach!

molcia pisze...

Powodzenia na kiermaszu na 100% wszystko Ci wykupią bo masz cudności pozdrawiam cieplutko

japkowa pisze...

Laleczka jest naprawdę cudowna. Marzę o takiej dla swojej Córci :)