wtorek, 27 marca 2012

Rybka Minimini

Ostatnio zajęłam się robotą na kiermasz który będzie w ta niedzielę. Obiecuję po nim nadrobić wszystkie zaległości, również w komentowaniu na Waszych blogach:-) Tymczasem zaprezentuję zaległe zabawki które kiedyś zrobiłam mojemu synkowi. Oto kotek Modraczek:



Kubuś miał wtedy kilka miesięcy i zwykły niebieski kotek niezbyt go interesował. Kiedy dostał kolorową spódnicę i kapelusz z wstążkami do szarpania zrobił się doskonały do zabawy:-)
Kotek poszedł kiedyś na grzyby, ale jego zbiór nie był zbyt imponujący.


No cóż, więcej go po nic nie wyślę:-D 
Grzybek jest grzechotką, do pudełeczka po kremie wrzuciłam kilka koralików i obrobiłam je tworząc kapelusz, a nóżkę wydziergałam i mocno wypchałam kawałkiem swetra. Okazała się dla synka lepsza do zabawy niż plastikowe grzechotki które trudno było mu złapać albo przypadkiem uderzał się po buzi - miękka grzechotka nie powodowała płaczu.

Teraz Kubuś ma prawie dwa lata i już sam decyduje co mu się podoba. Obecnie na topie jest rybka Minimini, maskotki ją przedstawiającej nawet nie szukałam ;-)




Rybka i kotek nadal próbują znaleźć wspólny język. Pewnie rybka już dawno zostałaby zjedzona, ale jest większa niż kot i budzi w nim respekt:D



Tymczasem zapraszam na Wielkanocny Kiermasz w niedzielę do Kromołowa koło Zawiercia


13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

rybka minimini extra!!!!!! :)

dudqa pisze...

rybeńka świetna, widziałam gdzieś pluszową ale Twoja jest znacznie ładniejsza, kotek też niczego sobie oby tylko tych muchomorów niezbierał

Karolina Chojnacka pisze...

Świetna rybka! :)

Juta pisze...

Rybka rewelacyjna.Ale kotek zwłaszcza z tym muchomorkiem również bardzo fajny. Ja już po emocjach kiermaszowych.Rozumiem Cię doskonale.POWODZENIA.
Pozdrawiam serdecznie

kasia pisze...

Cudne zwierzaczki i trzymam kciuki:)

imawe pisze...

Nie dość ,że piękne zabaweczki i to własnoręcznie zrobione:)masz wielki talent!

Mazmika pisze...

Świetne zabawki! Rybka jest fantastyczna!!!
Pozdrawiam i udanego "kiermaszowania" życzę :)

KonKata pisze...

mały klient- ważne,że zadowolony !!!

nives pisze...

the fish is so cute

KasiaN pisze...

Pomysł z grzechotką niesamowity, a rybcia jest po prostu świetna!

olllq pisze...

Ale jak to ? Taki piękny muchomor a Ty twierdzisz że zbiór niezbyt imponujący ? Na miejscu kota nie dałabym się już nigdzie wysłac ... W ramach protestu ;)
Cudne zabawki , pomysł z grzechotką rewelacyjny .

Jagna pisze...

sympatyczne stworki :)

Asia-majstruje pisze...

Nie ma to jak mama, która potrafi każdą postać przerobić na szydełku!
Super :)