poniedziałek, 6 czerwca 2011

Pourodzinowe candy ! :-)

Uwaga uwaga - ogłaszam swoje pierwsze candy :-)

Zasady udziału w zabawie takie jak na innych blogach, należy:

1. Zostawić pod tym postem komentarz, 

2. Na swoim blogu zamieścić podlinkowany banerek. Osoby które nie mają bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail w komentarzu,

3. Zabawa trwa do 6 lipca do godziny 24.00, więc 7 lipca wylosuję szczęśliwca który dostanie bukiet szydełkowych kwiatów :-)
Dodatkowo wylosuję mniejszą nagrodę - niespodziankę spośród tych moich obserwatorów którzy zgłoszą się do zabawy :-)


Gatunek i kolor kwiatów w bukiecie wybierze sobie zwycięzca sam!

Na zdjęciu bukiet maków który swego czasu zrobiłam siostrze na imieniny - od tamtej pory był kilkukrotnie prany i wygląda jak nowiutki :-)

UWAGA

z pewnych powodów przenoszę losowanie na sobotę 9 lipca, więc dopisywać się można do piątku do północy, serdecznie zapraszam i bardzo przepraszam za utrudnienia.

14 komentarzy:

kasia pisze...

Ustawiam się,ustawiam i zapraszam na moje Candy:)

Anonimowy pisze...

z przyjemnością się zapiszę
konKata
niestety jako anonim bo inaczej nie przyjmuje
http://www.konkata.blogspot.com/

Janeczkowo pisze...

Staję więc i ja w kolejce, chociaż ostatnio nie mam szczęścia w losowaniach. Pozdrawiam:)

Jomo pisze...

I ja się zapiszę w kolejeczkę, bo Twoje wisienki mnie zachwyciły.
Ciepło pozdrawiam

Danusia pisze...

Ja też dopisuję się do kolejki - bardzo podobają mi się te maki.
Pozdrawiam:)

brzydula13 pisze...

Dziękuję za zaproszenie, chętnie korzystam i się zapisuję :)
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

to ja też się zapisuje na piekne kwiatki, a nuz widelec się uda ;)

mail: partnergj@gmai.com

Anonimowy pisze...

to jeszcze ja się zapisuję ;-)

aga0411@wp.pl

Anonimowy pisze...

ja też, ja też :)
aureolcia@interia.pl

barbaratoja pisze...

Wieczny ,śliczny bukiecik, z chęcią na niego zapoluję;-)

dudqa pisze...

Witaj Nino, bardzo ucieszył mnie prezent od Ciebie z zabawy u Ani, mam nadzieje ze mój już do Ciebie dotarł i bedziesz równie zadowolona. Korzystając z chwili wolnego czasu zapisuje sie na te wspaniałości

Anonimowy pisze...

Ja też się zapiszę;) może szczęście dopisze:)
dzasta92_1992@o2.pl

Dzieła Madame pisze...

Piękne kwiaty:) chętnie się zapiszę:)

imawe pisze...

Super,że zostało przedłużone,a już myślałam,że się nie załapię:)A jednak jest inaczej;W ostatniej chwili,ale z wielką przyjemnością się zapisuję:)
pozdrawiam serdecznie