poniedziałek, 1 października 2012

Wyróżnienie "Bądź sobą, a nigdy się nie zagubisz"

Tytułowe wyróżnienie dostałam od Nives z Chorwacji. Nives - dziekuję Ci bardzo ! :*

 Na jej blogu można zobaczyć pomysłowe szydełkowe i szyte drobiazgi, fajne inspirujące pomysły - szkoda ze wielu tekstów nie rozumiem, translator wyświetla dziwaczne rzeczy, nieraz można się pośmiać;-) Na szczęście są fajne zdjęcia i język angielski w którym można komentować i zadawać pytania:-) Nives obdarowała mnie tym ślicznym obrazeczkiem z mądrym przesłaniem:




Zasady zabawy według translatora ;-):

1 Odzyskaj wyróżnienie i zamieścić go na swoim blogu

2 Dziękuję kto jest nagroda

3 Przekazuje nagrodę 5 innych blogów, które mają mniej niż 200 uczniów.



Hi hi hi:-D Zasady według mnie:

 
1.  Skopiuj obrazek wyróżnienia i umieść go na swoim blogu

2. Podziękuj osobie od której otrzymałaś wyróżnienie

3. Przekaż nagrodę 5 innych blogom, które mają mniej niż 200 obserwatorów



Wyróżnienie przekazuję nastepującym osobom:

1.  Nuta  Życie z autystyczką z robótkami w tle
2. Jomo Dom pod Dobrą Nowiną
3. Kasian Różne różności Kasien
4.  Taia Lawendowa Kuźnia
5. Ania75 Zaczarowane szydełko i nie tylko


Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających, a szczególnie komentujących:-)

3 komentarze:

KasiaN pisze...

Gratuluję zasłużonego wyróżnienia i dziękuję z całego serca, jest mi niezmiernie miło:)

ania75 pisze...

Dziękuję za wyróżnienie
i cieplutko pozdrawiam;-)

Jomo pisze...

Dziękuję Ci kochana, piękne słowa, tym bardziej mnie cieszy :)). Posyłam Ci moc serdeczności
buziaki 102:***