środa, 22 stycznia 2014

Jak odnowić stare bombki

Zabierając się za sprzątanie choinki doszłam do wniosku, że koniecznie muszę się podzielić z Wami moim pomysłem na stare bombki. Niektóre z naszych bombek mają więcej lat niż ja i w większości straciły już swój blask, zmatowiały, a ich niegdyś piękne wzory złuszczyły się i wyblakły. Żal mi ich było, więc sprawiłam sobie kilka opakowań sypkiego brokatu, kilka klejów, płynny bezbarwny lakier i zabrałam się do dzieła. Przyznam szczerze, że od dawna się tak dobrze nie bawiłam!

Tak było:




A tak jest (może trochę zbyt bogato, ale mnie się bardzo podoba):






Nasza choinka błyszczała jak królowa balu! Pozdrawiam wszystkich :-)

2 komentarze:

KonKata pisze...

i masz nowe !!!
jak sobie poradziłaś z cienkimi wzorkami?

Unknown pisze...

Wspaniały pomysł! Pięknie teraz wyglądają Twoje bombki :-)
Pozdrawiam serdecznie.