wtorek, 2 lipca 2013

Reksio szydełkowy

Ostatnio mało mnie w świecie internetowym, ale jak się otrząsnę to wrócę.

Przedstawiam dziś szydełkowego Reksia :-) Ma około 30 cm wzrostu, jest dosyć twardy, wypchany na tyle mocno by nie tracić kształtu przy zabawie z trzylatkiem. Oto on:

 


W swoim Reksiowym świecie (któż będąc dzieckiem nie patrzył zafascynowany na czołówkę!)


 


 

 Zrobiona przeze mnie buda wymagała poprawek:



Reksia wyszydełkowałam dla kolegi mojego synka, Kubusiowi się podoba, więc myślę że jego rówieśnikowi też będzie





 

 Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę dobrego dnia :-]

12 komentarzy:

Unknown pisze...

Wspaniały! Reksio jak z bajki :-) Idealne rysy mordki. Cudo!
Pozdrawiam serdecznie.

My Crochet Privacy... pisze...

Cudny!!! I jaki pracowity ;)

Kobieta blogująca pisze...

Wspaniała maskotka! Na pewno spodoba się obdarowanemu!

Mazmika pisze...

Jaki fajny, Reksio jak z kreskówki! A jakie fajne akcesoria mu zrobiłaś :)
Pozdrawiam

nuta pisze...

REKSIO JAK ŻYWY I TE STEMPELKI!!!!

Jomo pisze...

Wspaniałe zdjęcia :)))
klimat bajki oddałaś a Reksio jak żywy :D

Buziaki posyłam :*

Dziergam Sobie pisze...

Reksio fantastyczny, jak prawdziwy!!! i cała czołówkowa scenka i buda i... ach ach, super!!!

Wiktoria Bojda pisze...

śliczny Reksio, jest idealny! :)

Speckled fawn pisze...

super :D będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się tym (albo innym) postem na link party u mnie :))
www.speckled-fawn.blogspot.com

Beva pisze...

Reksio wygląda dokładnie jak w bajce. Jest idealny :)

Majerczak Sylwia pisze...

Bardzo fajny :)
Pozdrawiam

MarzenkaMarzenka pisze...

Reksio jest fantastyczny:) Pozdrawiam