niedziela, 3 marca 2013

Mała Księżniczka cz.2

A oto zapowiadana druga część wpisu poprzedniego. W zamówieniu oprócz torebek z Księżniczką miał być miniaturowy komplet obiadowy (kwadratowy, biały ze złotym paskiem) oraz miniaturowa Księżniczka z "uchwytem" do zawieszenia jej na szyi. Najtrudniej było zrobić towarzyszącego jej misia, ale dałam radę. Oto i ona, Mała Księżniczka w roli zawieszki do naszyjnika:


Lalka wypełniona jest dużymi koralikami. Konkretnie głowa = 1 koralik, brzuszek = 1 koralik. Miś również, choć tu użyłam średnich koralików w kształcie kropli. Koronę również zrobiłam z koralików, tym razem maleńkich zszytych nitką.


Osóbka jest malutka (ok 4,5cm), ale charakterek jak dorosła! Jest dokładnie taka sama jak jej większa siostra pokazana w poprzednim poście, różni się tym ze misia nigdy nie puszcza;-) Również lubi gotować, więc zestawik obiadowy i moja miniaturowa kuchnia bardzo jej odpowiadały:


Gotowe! Zasiadamy do stołu


Ale pachnie!


Mniam:-]


W roli sztućca - szpileczka. A ponieważ poczęstowałam się daniem nie mogłam pozwolić by Księżniczka była stratna


Na koniec zestaw obiadowy w całości


Szczegół ukazujący właściwą perspektywę wielkości


Uwielbiam moje miniaturowe światy:-)))

Pozdrawiam Was serdecznie, miłego dnia!

9 komentarzy:

KasiaN pisze...

Nie no, super miniaturki, mebelki są śliczne, a zastawa powalająca, więc królewna ma swój pałac:)

nuta pisze...

Ja też uwielbiam Twoje miniaturki!:) Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Szczęka mi opadła... Takie maleństwa... Podziwiam Cię z całego serca :-) Piękna księżniczka :-)
A zestaw obiadowy genialny :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Piecuchowo pisze...

piękne to wszystko, gdybyś miała ochotę na miniaturki z modeliny do twojego świata, zapraszam, chętnie bym się wymieniła, pozdrawiam cieplutko piecyk

Myśli pisane pisze...

bajka ! ślicznie, pobawiłabym się ;-)

Mazmika pisze...

Wow! Jakie maleństwa prześliczne! Taki pomysł na wisiorek super jest, jesteś niesamowicie zdolna, że potrafisz takie miniaturki zrobić. Zastawa obiadowa iście królewska!
Pozdrawiam :)

evejank.blogspot.com pisze...

Jestem pod wrażeniem coś niesamowitego. Pozdrawiam

Asia-majstruje pisze...

O matko, jakie to wszystko maluśkie!! Zaczynam podejrzewać, że masz równie małe, dziergające rączki :)
Pozdrawiam!
Asia

Unknown pisze...

Świetne są :)
Szkoda, że tak rzadko coś dodajesz :(