czwartek, 12 stycznia 2012

Aukcje WOŚP

Wszyscy chcemy żeby dzieci były leczone jak najlepszym sprzętem. Wyczytałam ostatnio kilka negatywnych opinii o WOŚP, i oświadczam oficjalnie że jestem całym sercem za organizacją Owsiaka, póki nasz system opieki zdrowotnej działa jak działa (działa to niewłaściwe słowo:///) to trzeba sobie jakoś radzić! mój synek miał badany słuch i nerki na sprzęcie od Orkiestry. Co roku staram się wpłacić jakąś choćby drobną kwotę i zapraszam również Was do tego. Wystawiłam trochę kolczyków na WOŚP-owe allegro i zapraszam do licytacji. Możecie dodać mnie do obserwowanych sprzedających bo na warsztacie jest jeszcze kilka rzeczy które trafią na aukcje

Aukcje użytkownika

Tu zdjęcia wystawionych kolczyków gdyby się komuś nie chciało klikać w link












PS. Coś mi się stało z bloggerem i nie mogę dodawać komentarzy u Was:-(:-(:-( Czeeemuuuu????

3 komentarze:

KonKata pisze...

ależ dopieszczone te kolczyki
my też co roku gamy z orkiestrą

dudqa pisze...

Akcje popieram, też dorzuciłam na aukcje coś wykonanego przez ze mnie, u mnie w mieście w szpitalu jest aparatura do badania słuchu noworodków ufundowana przez WOŚP

floressy pisze...

Dziękuję :)