sobota, 15 października 2011

Czapeczka Hello Kitty

Pamiętacie Ciekawską Hello Kitty ? Dotarła już na miejsce, a wraz z nią niespodzianka, więc mogę już zaprezentować niespodziankę na blogu. Było to tak że nadeszła niedziela - a w niedzielę nie robię nic na zarobek - i tak mnie ręce swędziały do szydełka że musiałam coś zrobić! I gdy Kubuś zasnął - powstała taka czapeczka:


 

Kubuś zobaczył jak robię zdjęcia na baloniku



Nie dość że zabrał mi modela to sam też zdecydowanie odmówił pozowania do zdjęć, z trudem udało się go namówić na jedno i to w kiepskim świetle



Czapeczka była niespodzianką i nie wiedziałam jaką kokardkę dodać żeby pasowała do ubrań przyszłej właścicielki. I z konieczności wpadłam na pomysł zrobienia kokardki wymiennej :) Naszyłam na czapkę przezroczysty guzik

 

I zrobiłam kilka kokardek w różnych kolorach. Zamierzałam zrobić więcej, jeszcze zieloną, fioletową, brązową, ale cóż... Mały człowiek rządzi moim czasem :)


12 komentarzy:

brzydula13 pisze...

Ładna czapeczka i ciekawy pomysł z wymienną kokardką :)
Pozdrawiam!
Ps. Dziękuję za wyróżnienie

Karolajna pisze...

hej :D patrze na posta i sie śmieje...... spojrz na mojego ostatniego :D hehe tylko tym razem gładka :D cudna czapa :D a pomysł z wymienna kokardką swietny :D

dorotaluk pisze...

Fajna czapeczka:)
Widzę,że mamy takie samo podejście do zarobkowania w niedzielę....ja też nigdy tego nie robię:)

Mazmika pisze...

Śliczna czapeczka, a pomysł na wymienne kokardki genialny!
Pozdrawiam

Juta pisze...

Śliczna czapeczka.Pomysł z tymi wymiennymi kokardkami wyśmienity.A Mały człowiek robi to tak uroczo:))))
Pozdrawiam serdecznie

pinkbubbles pisze...

Och czapeczka jest śliczna :D a Kubuś wygląda w niej przeuroczo :D sama bym taką chętnie założyła :D

KonKata pisze...

no nie chciała bym się powtarzać ale przez ten guzik to może się okazać,że właścicielka czapki ma nie jedną ,a kilka
znakomity pomysł

Pandora pisze...

fantastyczna czapeczka, taka optymistyczna, że od razu przywołuje uśmiech ;)

dudqa pisze...

Czapunia cudowna, a pomysł w tymi kokardkami miałas rewelacyjny

annakatarzyna pisze...

Mały człowiek doskonale potrafi się zająć Twoimi tworami. Hi, hi! Uroczy bąbelek! Czapucha też śliczna. :)

Karolajna pisze...

hej, ja już czape komentowałam - wpadam zostawić nowy adres bo blog po staremu myślałam ze będzie przekierowywało na ten adres a tu pokazuje ze nie ma i kropka. więc zostawiam adres jakbyś chciała mnie odwiedzić :D pozdrawiam http://full--of--magic.blogspot.com

CyberJulka pisze...

Czapeczka jest ekstra! Pomysł z wymiennymi, kolorowymi kokardkami na pewno przypadł do gustu młodej damie! Pozdrawiam!